inDodatki dla Subiekta GT

inDodatki: Sekretariat

inDodatki - Sekretariat - Zarządzanie korespondencją w firmie. Rozwiązanie dla InsERT.

Produkt dostępny
Pobierz demo

Aby pobrać demo, konieczne będzie podanie loginu i hasła. Proszę, użyj poniższych danych:

Login: demo.indodatki
Hasło: insolutions

Demo jest przeznaczone dla testowego podmiotu Subiekt GT o NIP 1111111111. Jeżeli chcesz uzyskać czasowe demo na swój NIP, prosimy o kontakt pod adresem insolutions@insolutions.pl.

Rozumiem, pobierz

Zarządzaj korespondencją

inDodatki - Sekretariat to program wspomagający zarządzanie korespondencją w przedsiębiorstwie, które swoją działalność oparło na Subiekcie GT. Program pozwala na uporządkowanie obiegu korespondencji w firmie, a przede wszystkim na pozwiązanie jej z dokumentami handlowymi, bądz też kartotekami towarów i klientów Subiekta GT.

Integracja z Subiektem GT

Bezpośrednie połączenie inDodatku - Sekretariat z Subiektem GT pozwala na powiązanie korespondencji z dokumentami handlowymi, magazynowymi oraz kontrahentami. Wyszukiwanie odpowiedniego dokumentu lub kontrahenta możliwe jest dzięki wykorzystaniu dodatkowych kryteriów, które są zdefiniowane w Subiekcie GT. Za pomocą Sfery dla Subiekta GT użytkownik ma możliwość bezpośredniego podglądu dokumentu powiązanego z określoną korespondencją.

Sekretariat - zrzut ekranu

Moduły

Program składa się z dwóch modułów. Są nimi:

  • KORESPONDENCJA PRZYCHODZĄCA, która pozwala na rejestrowanie przesyłek przychodzących, a także ułatwia zadządzanie korespondencją w odniesieniu do jej chatakteru.
  • KORESPONDENCJA WYCHODZĄCA to moduł będący narzędziem do efektywnego zarządzania przesyłkami przeznaczonymi do wysyłki pozwalający na zastosowanie szeregu elementów określających charakter przesyłki.
Sekretariat - zrzut ekranu

Możliwości

Program składa się z dwóch modułów. Są nimi:

  • rejestrowanie korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej,
  • określenie statusu korespondencji,
  • odwzorowanie struktury firmy z podziałem na centralę, oddziały i działy oraz ich pracowników,
  • definiowanie rodzajów przesyłek, plików oraz tematów korespondencji firmowej,
  • dodawanie szczegółowych danych związanych z przesyłką (np. numer nadawczy, waga, kwota pobrania, wartość)
  • określenie osób odbierających, a także wysyłających konkretną przesyłkę
  • przyporządkowanie przesyłki do określonego miejsca w firmie lub pracownika
  • powiązanie danej przesyłki (wychodzącej lub przychodzącej) z Subiektem GT, pozostałą korespondencją, użytkownikiem, strukturą firmy lub zdefiniowanym urzędem,
  • dodawanie załączników (plików) do przesyłki, które mogą być wczytywane, zapisywane oraz edytowane,
  • rejestrowanie uwag do korespondencji oraz ewidencjonowanie zmian związanych przesyłką,
  • zaawansowane wyszukiwanie korespondencji oraz obiektów powiązanych.
Sekretariat - zrzut ekranu