inDodatki – SEKRETARIAT Zarządzanie korespondencją firmy we współpracy z Subiektem GT

inDodatki Sekretariat to program wspomagający zarządzanie korespondencją w przedsiębiorstwie, które swoją działalność oparło na Subiekcie GT. Program pozwala na uporządkowanie obiegu korespondencji w firmie, a przede wszystkim na powiązanie jej

z dokumentami handlowymi, będź też kartotekami towarów i klientów Subiekta GT.

Program składa się z dwóch modułów:

  • Korespondencja przychodząca, która pozwala na rejestrowanie przesyłek przychodzących, a także ułatwia zarządzanie korespondencją w odniesieniu do jej charakteru.
  • Korespondencja wychodząca – moduł będący narzędziem do efektywnego zarządzania przesyłkami przeznaczonymi do wysyłki pozwalający na zastosowanie szeregu elementów określających charakter przesyłki.
     

ZWIĘKSZ MOŻLIWOŚCI SUBIEKTA GT KUPUJĄC 

inDODATKI – SEKRETARIAT

ZA JEDYNE 199 ZŁ NETTO DO KOŃCA 2011*

Możliwości  inDodatki - Sekretariat  to przede wszystkim:

  • rejestrowanie korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej,
  • określenie statusu korespondencji,
  • odwzorowanie struktury firmy z podziałem na centralę, oddziały i działy oraz ich pracowników,
  • definiowanie rodzajów przesyłek, plików oraz tematów korespondencji firmowej,
  • dodawanie szczegółowych danych związanych z przesyłką (np. numer nadawczy, waga, kwota pobrania, wartość),
  • określenie osób odbierających, a także wysyłających konkretną przesyłkę,
  • przyporządkowanie przesyłki do określonego miejsca w firmie lub pracownika,
  • powiązanie danej przesyłki (wychodzącej lub przychodzącej) z Subiektem GT, pozostałą korespondencją, uźytkownikiem, strukturą firmy lub zdefiniowanym urzędem,
  • dodawanie załączników (plików) do przesyłki, które mogą być wczytywane, zapisywane oraz edytowane,
  • rejestrowanie uwag do korespondencji oraz ewidencjonowanie zmian związanych z przesyłką,
  • zaawansowane wyszukiwanie korespondencji oraz obiektów powiązanych.

Bezpośrednie połączenie  inDodatki - Sekretariat z Subiektem GT pozwala na powiązanie korespondencji z dokumentami handlowymi, magazynowymi oraz kontrahentami. Wyszukiwanie odpowiedniego dokumentu lub kontrahenta możliwe jest dzięki wykorzystaniu dodatkowych kryteriów, które są zdefiniowane w Subiekcie GT.

Wykorzystując Sferę dla Subiekta użytkownik ma możliwość bezpośredniego podglądu dokumentu powiązanego z określoną korespondencją.

*Cena regularna od 1.01.2012 wynosić będzie 299 zł netto.

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z działem handlowym firmy inSolutions pod numerem telefonu 32 370 00 23 lub e-mail: insolutions@insolutions.pl

Powrót do listy aktualności