Funkcje

Funkcjonalność aplikacji mobilnej dla przedstawicieli handlowych - inMobilus. Aplikacja mobilna może pracować pod kontrolą systemu Android lub iOS. W zależności od typu pracy handlowca aplikacja może działać w trybie preselling oraz vanselling. Dodatkowym modułem jest CRM, który może pracować samodzielnie lub uzupełniać funkcjonalności handlowe. Użytkownik programu w trybie preselling wystawia dokumenty ZK, a w trybie vanselling może wystawiać dokumenty handlowe, zarówno faktury jak i paragony.

Moduły aplikacji

W zależności od typu pracy handlowca aplikacja może działać w trybie preselling oraz vanselling. Użytkownik programu w trybie preselling wystawia dokumenty ZK, a w trybie vanselling może wystawiać dokumenty handlowe, zarówno faktury jak i paragony.


Preselling

Moduł przeznaczony dla handlowców mobilnych, którzy przyjmują zamówienia i przekazują je do centrali w celu realizacji. Pozwala wystawiać dokumenty ZK, KP, KW.

Vanselling

Moduł przeznaczony do sprzedaży w terenie. Handlowiec ma możliwość wystawiania dokumentów ZK, FS, PA, PAi, KP, KW, WZ oraz WZv.

Magazyn

moduł dla pracowników magazynowych. Dzięki aplikacji mogą w dowolnej chwili wystawić dokument WZ, MM, PZ, PW, RW, IWc. Przeprowadzą również inwentaryzację.

CRM

moduł pozwala na zarządzanie relacjami z klientem, poprzez planowanie i realizację wizyt. Dodatkowo daje możliwość wystawiania ofert, przeprowadzania ankiet i tworzenia dokumentacji fotograficznej ze spotkania. Może pracować samodzielnie lub uzupełniać funkcjonalności handlowe.

Połączenie z inMobilus

Aplikacja mobilna dla przedstawicieli handlowych może pracować w trybie off-line oraz on-line, dzięki wykorzystaniu modułów Wi-Fi oraz modemów 3G lub LTE.

Aplikacja współpracuje z dodatkowymi urządzeniami jak: mobilne drukarki oraz skanery kodów kreskowych. Korzysta też z elementów samych urządzeń, tzn. modułów GPS, aparatów oraz kamer. Aplikacja synchronizująca pracuje w środowisku Windows i zarządza wymianą danych między aplikacją mobilną, a systemem ERP.

Integracja z ERP

Standardowo oferowana jest synchronizacja aplikacji z systemami Subiekt GT/Gestor GT oraz Navireo firmy Insert. Dzięki dużemu doświadczeniu firmy inSolutions w tworzeniu rozwiązań dodatkowych do oprogramowania firmy InsERT, oferujemy pełną i niezawodną integrację wszystkich kluczowych danych do aplikacji mobilnej (inMobilus). Integracje z innymi systemami ERP są przygotowywane indywidualnie na życzenie klienta.

Administracja

Aplikacja administrująca pozwala na ustawienie wszelkich parametrów pracy aplikacji mobilnych, profilowanie kontrahentów oraz towarów dostępnych dla poszczególnych przedstawicieli handlowych. Dodatkowo na mapie można obserwować pracę przedstawicieli.

Zobacz zrzuty ekranu

Przeglądanie listy towarów i usług

Możliwość instynktowego wyszukiwania na liście towarów

Możliwość filtrowania po grupach na liście towarów

Możliwość definiowania własnego układu kolumn na liście towarów

Wyświetlanie danych podstawowych towarów

Wyświetlanie stanów z wybranych magazynów w karcie towaru

Wyświetlanie cen oraz cen wybranego kontrahenta

Wyświetlanie zdjęć w karcie towaru

Możliwość umieszczania towarów w dokumencie bezpośrednio z karty produktu

Przęgladanie listy kontrahentów

Możliwość instynktowego wyszukiwania na liście kontrahentów

Możliwość filtrowania po grupach na liście kontrahentów

Możliwość definiowania własnego układu kolumn na lisćie kontrahentów

Wyświetlanie danych podstawowych kontrahenta

Wyświetlanie adresów kontrahenta

Wyświetlanie warunków handlowych kontrahenta

Tworzenie listy towarów w dokumencie z wyszukiwarką instynktową

Tworzenie listy towarów w dokumencie z karty towaru

Tworzenie listy towarów w dokumencie ze zbiorczej listy

Wybór rodzaju ceny do dokumentu

Możliwość ręcznego ustawienia ceny i rabatu

Możliwość tworzenia ZK, FS, WZ, PZ, PW, RW, MM, IWc, OS

Możliwość wystawiania paragonów i faktur sprzedaży (tylko vanselling)

Możliwość określenia płatnika i odbiorcy dokumentu

Możliwość dodania danych dodatkowych do dokumentu

Możliwość drukowania graficznego i tekstowego

Możliwość wysyłania dokumentów w formacie PDF przez e-mail

Przeglądanie listy dokumentów niezapłaconych

Możliwość filtrowania dokumentów wg kontrahentów, okresu oraz statusu

Przeglądanie zawartości dokumentów

Możliwość zbiorczego rozliczania rozrachunków

Przeglądanie listy dokumentów kasowych

Możliwość tworzenia KP i KW

Możliwość rozliczania rozrachunków

Możliwość generowania raportów rozliczeniowych

Możliwość drukowania graficznego i tekstowego

Przeprowadzanie wizyt i szczegółowy podgląd

Możliwość robienia zdjęć i przeprowadzania ankiet podczas wizyty

Możliwość rozliczania rozrachunków

Miesięczny widok wizyt

Dowiedz się więcej


Pokaż pełną treść zgody
Pokaż pełną treść zgody

* pola wymagane